Details

Title Рекламное обеспечение продвижения компании в сфере В2В (на примере рекламного агентства "Petra Ad Agency"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Туана Мустафа
Scientific adviser Кучумова Екатерина Валентиновна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects продвижение компании ; сфера B2B ; рекламное агентство ; рекламное обеспечение ; рекламная кампания ; promotion of the company ; the sphere of B2B ; advertising agency ; advertising support ; advertising campaign
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2926
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35685
Record create date 1/17/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Дипломная работа посвящена рекламному обеспечению продвижения компании в сфере В2В. В работе рассмотрены различные виды рекламы с указанием их преимуществ и недостатков, а также выявлены средства рекламы, эффективные для продвижения компании в сфере В2В. На примере рекламного агентства "Petra Ad Agency" проведён анализ рекламной деятельности компании. На основании полученных результатов разработана рекламная кампании для рекламного агентства "Petra Ad Agency" и даны рекомендации по совершенствованию рекламной деятельности данной организации.

The thesis is devoted to the advertisment provision of the company promotion in the field of B2B. The paper discusses the different types of advertising, with their advantages and disadvantages, as well as presents advertising means effective for successful promotion of the company in the field of B2B. The analysis of advertising activity in the companies was conducted on the base of the advertising agency "Petra Ad Agency". The advertising campaign for the agency "Petra Ad Agency" and recommendations for improving its promotional activities were developed based on the results of the survey.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 254 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics