Details
Title | Тенденции и перспективы развития обслуживания физических лиц в банках Китая: магистерская диссертация: 38.04.01 |
---|---|
Creators | Гао Юань |
Scientific adviser | Гузикова Людмила Александровна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | коммерческие банки ; кредитование ; физические лица ; commercial banks ; crediting ; physical person |
LBC | 65.262.101я031 ; 65.9(5Кит)я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.01 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-866 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32724 |
Record create date | 9/12/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Цель магистерской диссертации - оценка тенденций и перспектив развития обслуживания физических лиц в коммерческих банках Китая. Для реализации цели в работе был поставлен и решен ряд задач: исследованы роль и место обслуживания физических лиц в деятельности банков; исследованы особенности организации банковского обслуживания физических лиц; проанализированы современные тенденции в банковском обслуживании физических лиц; дана оценка банковской системы Китая; выявлены особенности организация обслуживания физических лиц в банках Китая; выявлены проблемы развития взаимодействия банков с физическими лицами в Китае; сделана оценка позиции АКБ «БЭНК ОФ ЧАЙНА» в банковской системе и предложены новые услуги для исследуемого банка.
The purpose of the master's thesis consists in evaluation of trends and prospects in the service of physical persons in commercial banks of China. To achieve the goal a number of problems were posed and solved: to investigate the role and place of services to individuals in the activities of banks; The features of the organization of banking services to individuals; analyzed current trends in retail banking; an assessment of China's banking system; the peculiarities of the organization of services to individuals in the Bank of China; identified problems of interaction between banks and individuals in China; made assessment of the position of JSCB "Bank of CHINA" in the banking system and to offer new services to the bank under consideration.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 2112
Last 30 days: 0