Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования являются digital-агентство. Цель работы - анализ предметной области периодических изданий, понятия digital-агентства и его целевой аудитории с последующим применением этих знаний на практике, а так же разработки универсальной методики создания периодического издания. В данной работе проведен обзор существующих разработок в сфере подготовки периодических изданий. Рассмотрено понятие периодического полиграфического и электронного издания. Представлен разбор понятия digital-агентства и его целевой аудитории. Исследованы аналоги периодических изданий в сфере развлекательных СМИ. Рассмотрены существующие разработке в сфере подготовки периодических изданий. Разработана методика создания периодического издания. Проведена апробация методики.
The object of the study is digital-agency. The purpose of the work is to analyze the subject area of periodicals, the notions of a digital agency and its target audience with subsequent application of this knowledge in practice, as well as the development of a universal methodology for creating a periodical. In this paper, presents a review of existing developments in the field of preparation of periodicals publication. The concept of periodical printing and electronic publication is considered. The analysis of the concept of a digital agency and its target audience is presented. Analogues of periodicals in the field of entertainment media are investigated. Existing developments in the field of preparation of periodicals are considered. The method of creating a periodical is developed. Approbation of the methodology was carried out.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 80
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |