Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования данной выпускной квалификационной работы является брендинговая деятельность компании Apple, а предметом — совершенствование управления брендингом компании Apple на международном рынке. Целью данной работы является разработка рекомендаций по совершенствованию брендинговой деятельности компании Apple. В процессе написания ВКР проводились исследования рынка и слабых сторон компании, в частности продукции и сервисов, а также выявление соответствия брендинга компании её деятельности. В ходе исследования и разработки мероприятий выявлено несоответствие между воспринимаемым брендом и деятельностью компании. Это связано с тем, что в последнее время из-за специфики рынка компания перестала выпускать инновационную продукцию и переориентировалась на сервисы. Значимость данной работы обусловлена выявлением тренда на улучшение сервисов компании из-за скорого достижения технологического совершенства портативной электроники и других продуктов.
The object of the study of this final qualifying work is the branding activities of Apple, and the subject is the improvement of branding man-agement of Apple in the international market. The purpose of this work is to develop recommendations for improving the branding activities of Apple. In the process of writing FQW conducted market research and weaknesses of the company, in particular products and services, as well as identifying the compliance of the company’s branding of its activities. In the course of research and development activities revealed a discrepancy between the perceived brand and the company's activities. This is due to the fact that recently, due to the specifics of the market, the company ceased to produce innovative products and reoriented to services. The significance of this work is due to the identification of a trend to improve the company's services due to the rapid achievement of technological perfection of portable electronics and other products.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 66
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |