Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
67 с., 13 рис., 14 табл., 21 источник, 1 прил. Цель выпускной квалификационной работы – формирование потребительских свойств и сравнительная оценка качества фруктовых консервов. Объектами исследования стали консервированные ананасы таиландского производства разных торговых марок, реализуемые в розничной торговой сети города Санкт-Петербурга. В первом разделе изучена классификация и ассортимент продуктов переработки плодов, рассмотрены факторы, формирующие и сохраняющие качество фруктовых консервов, приведены результаты исследования консервированных ананасов по маркировке, органолептическим и физико-химическим показателям. По итогам проведенного анализа установили, что лучшим среди исследуемых образцов консервов из ананасов стал образец «Lutik» (г. Бангкок), худшим – «То, что надо!» (г. Бангкок). Во втором разделе представлена характеристика торгового предприятия «О`кей», изучен ассортимент продукции, проведена оценка эффективности реализации фруктовых консервов в торговом предприятии.
67 p., 13 pic., 14 tab., 21 sources, 1 app. The purpose of the final qualifying work – the formation of consumer properties and examination of the quality of canned fruit. The objects of the study were canned pineapples of Thai production of different brands, sold in the retail network of the city of St. Petersburg. In the first section, the classification and range of products of fruit processing are studied, the factors forming and preserving the quality of canned fruit are considered, the results of the study of canned pineapples on labeling, organic and physico-chemical parameters are presented. According to the results of the analysis found that the best among the studied samples of canned pineapple was a sample of «Lutik» (Bangkok), the worst – «What you need!» (Bangkok). The second section presents the characteristics of the trading company «О`key», studied the range of products, evaluated the effectiveness of the implementation of canned fruit in the trading company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 72
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |