Details

Title: Работа редактора по оптимизации кампании продвижения издательства "Наука": выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.03 - Издательское дело ; 42.03.03_01 - Книгоиздательское дело
Creators: Бондаренко Лидия Юрьевна
Scientific adviser: Шакуров Андрей Алексеевич
Other creators: Шакуров Андрей Алексеевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: редактор; интернет-маркетинг; seo-продвижение; рынок книгоиздания; маркетинговые коммуникации; издательство; editor; internet marketing; seo promotion; market of book publishing; market-ing communications; publishing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.03
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-5055
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1684

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изложена специфика работы редактора по оптимизации кампании продвижения издательства на примере ООО «Наука». Даны общие понятия и классификация инструментов SEO-продвижения. Проведен анализ методов продвижения прямых конкурентов издательства. Выявлены преимущества и недостатки используемых инструментов продвижения. Выдвинуты рекомендации по совершенствованию и оптимизации применения интернет-рекламы в продвижении книгоиздательской продукции.

This paper describes the specifics of the editor's work on optimizing the promotion of the publishing house on the example of "Science". It shows general concepts and classification of SEO promotion tools. It gives the analysis of the methods of promotion of the publisher's direct competitors. It reveals the advantages and disadvantages of the promotion tools that are used. It provides recommendations for improving and optimizing the use of Internet advertising in the promotion of book publishing products.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 91
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics