Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена специфика работы редактора по оптимизации кампании продвижения издательства на примере ООО «Наука». Даны общие понятия и классификация инструментов SEO-продвижения. Проведен анализ методов продвижения прямых конкурентов издательства. Выявлены преимущества и недостатки используемых инструментов продвижения. Выдвинуты рекомендации по совершенствованию и оптимизации применения интернет-рекламы в продвижении книгоиздательской продукции.
This paper describes the specifics of the editor's work on optimizing the promotion of the publishing house on the example of "Science". It shows general concepts and classification of SEO promotion tools. It gives the analysis of the methods of promotion of the publisher's direct competitors. It reveals the advantages and disadvantages of the promotion tools that are used. It provides recommendations for improving and optimizing the use of Internet advertising in the promotion of book publishing products.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 91
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |