Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрены понятия ценностей, ценностных ориентаций и социальной рекламы. Проанализированы влияние социальной рекламы и СМИ на формирование ценностных ориентаций. Произведено сравнение методик по изучению ценностных ориентаций. Обзор исследований восприятия социальной рекламы. Проанализированы результаты фокус-групп, ценностного опросника и анкетирования. Разработаны общие рекомендации по созданию социальной рекламы.
This paper examines the concepts of values, value orientations and social ad-vertising. Analyzed the impact of social advertising and media on the formation of value orientations. A comparison of methods for the study of value orientations. Review of research on the perception of social advertising. The results of focus groups, value questionnaire and blitz survey were analyzed. Developed general guidelines for creating social advertising.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 101
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |