Details

Title: Коммуникационное продвижение фестиваля «Open Look»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Ротачева Елизавета Игоревна
Scientific adviser: Карпов Дмитрий Анатольевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационное продвижение; специальное событие; фестиваль; Telegram-канал; фестиваль Open Look; PR; SMM; B2C; сфера культуры; communication promotion; special event; festival; Telegram-channel; Open Look festival; sphere of culture
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-5079
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\23473

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Целью работы является разработка коммуникационного продвижению фестиваля «Open Look» в социальной сети Telegram. Объект исследования – коммуникационное продвижение специальных событий. Предмет исследования – коммуникационное продвижение фестиваля «Open Look». В ходе работы были изучены теоретико-методические основы коммуникационного продвижения организации в социальных сетях, дана общая характеристика фестиваля «Open Look», проведен ситуационный анализ организации, включающий в себя SWOT-анализ организации, конкурентный анализ коммуникационной деятельности и анализ присутствия в сети Интернет, дана характеристика целевой аудитории и стейкхолдеров фестиваля «Open Look». Разработана концепция коммуникационного продвижения фестиваля «Open Look» и выявлены критерии оценки эффективности коммуникационного проекта в Telegram-канале.

The aim of the work is to develop a communication promotion of the festival "Open Look" in the social network Telegram. The object of the study - communication promotion of special events. Subject of the research - communication promotion of the festival "Open Look". During the work theoretical and methodological bases of communication promotion of the organization in social networks were studied, general characteristic of the festival "Open Look" was given, situational analysis of the organization was made, including SWOT-analysis of the organization, competitive analysis of communication activity and analysis of presence in the Internet, characteristics of target audience and stakeholders of the festival "Open Look" was given. Developed the concept of communication promotion of the festival "Open Look" and identified the criteria for evaluating the effectiveness of the communication project in the Telegram-channel.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 29
Last 30 days: 6
Detailed usage statistics