Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка коммуникационного продвижению фестиваля «Open Look» в социальной сети Telegram. Объект исследования – коммуникационное продвижение специальных событий. Предмет исследования – коммуникационное продвижение фестиваля «Open Look». В ходе работы были изучены теоретико-методические основы коммуникационного продвижения организации в социальных сетях, дана общая характеристика фестиваля «Open Look», проведен ситуационный анализ организации, включающий в себя SWOT-анализ организации, конкурентный анализ коммуникационной деятельности и анализ присутствия в сети Интернет, дана характеристика целевой аудитории и стейкхолдеров фестиваля «Open Look». Разработана концепция коммуникационного продвижения фестиваля «Open Look» и выявлены критерии оценки эффективности коммуникационного проекта в Telegram-канале.
The aim of the work is to develop a communication promotion of the festival "Open Look" in the social network Telegram. The object of the study - communication promotion of special events. Subject of the research - communication promotion of the festival "Open Look". During the work theoretical and methodological bases of communication promotion of the organization in social networks were studied, general characteristic of the festival "Open Look" was given, situational analysis of the organization was made, including SWOT-analysis of the organization, competitive analysis of communication activity and analysis of presence in the Internet, characteristics of target audience and stakeholders of the festival "Open Look" was given. Developed the concept of communication promotion of the festival "Open Look" and identified the criteria for evaluating the effectiveness of the communication project in the Telegram-channel.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 29
Last 30 days: 6 Detailed usage statistics |