Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена сущность продвижения компании в социальных медиа при помощи инструментов SMM. Дан анализ определений и подходов к продвижению в социальных сетях, рассмотрены виды SMM и его инструменты. Рассмотрены инструменты продвижения в социальных сетях, этапы, элементы, а также приведены способы по оценки их эффективности. Разработана стратегия по совершенствованию маркетинга в социальных сетях для event-агентства «Bereza».
n the given work the essence of the of the companys promotion with the help of SMM tools is described. The general concepts of the term "marketing in social networks" are given, the types of SMM and its tools are considered. The mecha-nisms of promotion in social networks, stages and elements are considered, as well as the ways to evaluate their effectiveness. A strategy marketing in social networks for the Bereza event agency.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 5
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |