Детальная информация

Название: De Gruyter studies in tourism ;. Organizational learning in tourism and hospitality crisis management. — v. 8.
Другие авторы: Ghaderi Zahed; Paraskevas Alexandros
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Tourism — Management.; Crisis management.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1286628442

Разрешенные действия:

pdf/3102554.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3102554.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • 1 Introduction
  • 2 Organizational learning in tourism crisis management: An experience from Malaysia
  • 3 Crisis knowledge in tourism: Types, flows, and governance
  • 4 COVID-19 impact on the human aspect of organizational culture and learning: The case of the Greek hospitality industry
  • 5 Learning from a cascading crisis: A framework for crisis learning stewardship
  • 6 An organizational learning model for crisis management in tourism and hospitality
  • 7 Foresight thinking and organizational learning: Scenario planning as a DMO crisis management tool
  • 8 Barriers to organizational learning: The case of Mexico and COVID-19
  • 9 Institutionalization of organizational learning frameworks in tourism crisis management
  • 10 Crisis and organizational learning: The hidden links between aviation and hospitality industry
  • 11 Crisis management and organizational learning: The case of Denizli’s hotels
  • 12 Revisiting tourism crisis management practice: Learning from COVID-19 in Spain
  • 13 Crisis communication and organizational learning: A case study of the 2010 New York city bed bug crisis
  • 14 Tourism supply chain knowledge management in the pandemic era
  • 15 Conclusion
  • Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/3102554.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/3102554.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика