Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье рассматривается инновационный подход к обучению русскому языку как иностранному на примере занятий в моногруппе с англоговорящими студентами в определённой педагогической ситуации; обращается внимание на роль грамматики и языка-посредника на начальном этапе обучения, принципы обучения, требования к преподавателю и другие важные составляющие учебного процесса.
The article considers the innovative approach to training to Russian language as a foreign on the example of classes in a monogroup with English-speaking students in a specific pedagogical situation; attention is drawn to the role of grammar and to the language-intermediary on the beginning level of study, the principles of teaching, the requirements for the teacher and other important components of the educational process.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 38
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |