Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Соответствует авторскому курсу дисциплины «Планирование рекламной кампании» направления 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью ». Изложены практические вопросы выбора рекламных средств, планирования рекламной деятельности, составления медиаплана рекламной кампании. Рассмотрены виды и методы планирования бюджета и медиастратегии рекламной кампании. Представлены структурно-логические и содержательные таблицы и схемы. Предназначено для студентов, а также для преподавателей, аспирантов, специалистов в области рекламной и PR-деятельности.
The training manual corresponds to the author's course "Advertising Campaign Planning" and is intended for the major coded 42.03.01 "Advertising and Public Relations". The authors outline practical issues of choosing advertising tools, planning advertising activities, making a media plan for an advertising campaign. They consider types and methods of budget planning and media strategy of an advertising campaign. The manual presents structural-logical and substantial tables and schemes. It is intended for students, as well as for teachers, postgraduates, specialists in the field of advertising and PR-activities.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 459
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |