Details

Title: Планирование рекламной кампании: учебное пособие
Creators: Абабкова Марианна Юрьевна; Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2019
Collection: Учебная и учебно-методическая литература; Общая коллекция
Subjects: реклама; средства рекламной информации; учебники и пособия для вузов
LBC: 65.47я73; 65.291.34я73
Document type: Tutorial
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/id19-196
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать)
Additionally: New arrival

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Соответствует авторскому курсу дисциплины «Планирование рекламной кампании» направления 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью ». Изложены практические вопросы выбора рекламных средств, планирования рекламной деятельности, составления медиаплана рекламной кампании. Рассмотрены виды и методы планирования бюджета и медиастратегии рекламной кампании. Представлены структурно-логические и содержательные таблицы и схемы. Предназначено для студентов, а также для преподавателей, аспирантов, специалистов в области рекламной и PR-деятельности.

The training manual corresponds to the author's course "Advertising Campaign Planning" and is intended for the major coded 42.03.01 "Advertising and Public Relations". The authors outline practical issues of choosing advertising tools, planning advertising activities, making a media plan for an advertising campaign. They consider types and methods of budget planning and media strategy of an advertising campaign. The manual presents structural-logical and substantial tables and schemes. It is intended for students, as well as for teachers, postgraduates, specialists in the field of advertising and PR-activities.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print
Internet Authorized users Read Print
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics