Details

Title Планирование рекламной кампании: учебное пособие
Creators Абабкова Марианна Юрьевна; Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2019
Electronic publication Санкт-Петербург, 2020
Collection Учебная и учебно-методическая литература; Общая коллекция
Subjects реклама; средства рекламной информации; учебники и пособия для вузов
LBC 65.47я73; 65.291.34я73
Document type Tutorial
File type PDF
Language Russian
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/id19-196
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать)
Record key RU\SPSTU\edoc\63388
Record create date 10/13/2020

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Соответствует авторскому курсу дисциплины «Планирование рекламной кампании» направления 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью ». Изложены практические вопросы выбора рекламных средств, планирования рекламной деятельности, составления медиаплана рекламной кампании. Рассмотрены виды и методы планирования бюджета и медиастратегии рекламной кампании. Представлены структурно-логические и содержательные таблицы и схемы. Предназначено для студентов, а также для преподавателей, аспирантов, специалистов в области рекламной и PR-деятельности.

The training manual corresponds to the author's course "Advertising Campaign Planning" and is intended for the major coded 42.03.01 "Advertising and Public Relations". The authors outline practical issues of choosing advertising tools, planning advertising activities, making a media plan for an advertising campaign. They consider types and methods of budget planning and media strategy of an advertising campaign. The manual presents structural-logical and substantial tables and schemes. It is intended for students, as well as for teachers, postgraduates, specialists in the field of advertising and PR-activities.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print
Internet Authorized users SPbPU
Read Print
Internet Anonymous

Access count: 459 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics