Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье рассматривается сущность персонализации в маркетинге и векторы ее развития. Приведены примеры персонализации в крупных компаниях в ритейле, сферах гостеприимства и умного дома, описаны способы взаимодействия с потребителем через приложения. Изучены три направления влияния персонализации на управление и описаны навыки для ее осуществления в компании. Даны рекомендации для совершения «технического скачка» к персонализации в маркетинговой политике компании для более эффективного взаимодействия с потребителем.
This article discusses the essence of personalization in marketing and its development. Paper gives several examples of personalization in large companies in retail, hospitality and smart home are given, ways of interacting with the consumer through applications. Three directions of the impact of personalization on management are studied and the skills for its implementation in the company are described. Article gives some advices to make a technical leap to personalization in the company's marketing policy for more effective interaction with the consumer.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |