Details

Title Методическая система как высшая форма научного знания // Шатиловские чтения. Трансформационные процессы в иноязычном образовании: реальность и перспективы: сборник научных трудов
Creators Чернышов Сергей Викторович
Organization Московский педагогический государственный университет
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2024
Collection Общая коллекция
Subjects методическая система ; образовательный процесс по иностранному языку ; вид обучения ; иноязычное образование ; methodological system ; educational process in a foreign language ; type of education ; foreign language education
LBC 81.2-9
Document type Article, report
File type PDF
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id24-304
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\74575
Record create date 11/22/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В статье рассматривается методическая система как высшая форма научного знания в лингвометодических исследованиях. Раскрывается компонентный состав системы, ее уровни, даются основные характеристики, приводятся примеры методических систем, реализующих школьное иноязычное образование.

The article considers the methodological system as the highest form of scientific knowledge in linguistic methodological research. The component composition of the system, its levels are revealed, the main characteristics are given, examples of methodological systems implementing school foreign language education are presented.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics