Details

Title Специфика персонализированного обучения иностранному языку школьников с проблемами коммуникативно-когнитивного развития // Шатиловские чтения. Трансформационные процессы в иноязычном образовании: реальность и перспективы: сборник научных трудов
Creators Сороковых Галина Викторовна ; Старицына Светлана Григорьевна
Organization Государственный университет просвещения ; Московский городской педагогический университет
Imprint Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2024
Collection Общая коллекция
Subjects принцип лингводидактической персонализации ; проблемы коммуникативно-когнитивного развития ; обучение иностранному языку ; principle of linguodidactic personalization ; problems of communicative and cognitive development ; foreign language teaching
LBC 74.268.19=432.1 ; 74.5
Document type Article, report
File type PDF
Language Russian
DOI 10.18720/SPBPU/2/id24-336
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\74623
Record create date 11/26/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В статье рассматривается особенности обучения иностранному языку в школе на основе принципа лингводидактической персонализации. Обоснована необходимость его применения для обучения и развития школьников, имеющих проблемы коммуникативно-когнитивного характера.

The article deals with the features of teaching a foreign language at school based on the principle of linguodidactic personalization. The article outlines the necessity of its use for the training and development of schoolchildren with problems of a communicative and cognitive nature.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 0 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics