Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (0.5 Mb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье исследуются результаты отчетов по истории успеваемости учащихся с платформы Moodle. Проводится кластеризация студентов в соответствии с их успеваемостью; на основе самой большой группы учащихся, выполняется кластеризация заданий в соответствии с уровнем сложности. Для каждого задания курса выполняется поиск похожих отзывов преподавателя. На основе их анализа даются рекомендации по дальнейшему улучшению успеваемости студентов.
The paper investigates the results of student grade history reports from the Moodle platform. Students are clustered according to their academic performance; based on the largest cluster of students, tasks are clustered according to difficulty level. For each course assignment, a search is made for professor’s similar feedbacks. Based on their analysis, recommendations are given for further improvement of students' academic performance.
Usage statistics
Access count: 18
Last 30 days: 18 Detailed usage statistics |