Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (260 Kb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Рассмотрены новые, не традиционные, каналы продвижения бренда территории. Предложен наиболее полный перечень возможных стейкхолдеров мероприятий брендинга территории. Особое внимание уделено СМИ, значение которых велико, поскольку это одновременно и целевая аудитория, и канал связи с другими стейкхолдерами. Проанализированы существующие и предложены наиболее перспективные каналы продвижения бренда территории. На примере Санкт-Петербурга разработаны рекомендации по использованию социальных сетей для формирования желаемого имиджа региона.
New, non-traditional, channels of promotion of the brand of the territory are considered. The most complete list of possible stakeholders of the territory branding activities is proposed. Special attention is paid to the media, the importance of which is great, because it is both the target audience a ditoria, and a channel of communication with other stakeholders. The existing ones are analyzed and the most promising channels for promoting the brand of the territory are proposed. Recommendations on the use of social networks to form the desired image of the region are developed on the example of St. Petersburg.
Usage statistics
Access count: 496
Last 30 days: 8 Detailed usage statistics |