Details

Title Optimization project for the management system of a loyalty program based on the process approach // Technoeconomics: an international journal. – 2025. – Vol. 4, № 1. — С. 33-42
Creators Shishkina A. ; Khalimova P. ; Li A.
Imprint 2025
Collection Общая коллекция
Subjects Экономика ; Математическая экономика. Эконометрика ; Бизнес. Предпринимательство ; loyalty program ; marketing technology ; process management ; service sector ; relationship marketing ; hospitality industry ; программа лояльности ; маркетинговые технологии ; процессное управление ; сфера услуг ; маркетинг взаимоотношений ; индустрия гостеприимства
UDC 330.4 ; 338
LBC 65в631 ; 65.290
Document type Article, report
File type PDF
Language English
DOI 10.57809/2025.4.1.12.4
Rights Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\75942
Record create date 5/14/2025

Allowed Actions

Read Download (0.9 Mb)

Group Anonymous
Network Internet

This study is devoted to the development of the project optimization of the club loyalty program at a small hotel on the basis of the “Loyalty program discount accrual” business process. Throughout the research the authors examine a typical model of this business process and describe the main theoretical and methodological aspects of the formation and improvement of the loyalty program. As a result, the authors articulate the main elements and features of the automated loyalty program management system and develop the model of the “Optimization of the club loyalty program” business process.

Данное исследование посвящено разработке концепции проекта оптимизации клубной программы лояльности малого отеля на основе анализа бизнес-процесса "Начисление скидки по программе лояльности". В ходе исследования авторами представлена типовая модель анализируемого бизнес-процесса, описаны основные теоретико-методические аспекты формирования и совершенствования программы лояльности. Результатом работы является разработка основных элементов и характеристик автоматизированной системы управления программой лояльности и модель бизнес-процесса "Оптимизация клубной программы лояльности".

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet All

Access count: 88 
Last 30 days: 18

Detailed usage statistics