Details
Title | International Market Research: study guide for practical works |
---|---|
Creators | Pavlov N. V. |
Organization | Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University |
Imprint | Санкт-Петербург, 2019 |
Collection | Учебная и учебно-методическая литература ; Общая коллекция |
Subjects | международный маркетинг ; маркетинговые исследования |
LBC | 65.5-32я73 |
Document type | Tutorial |
File type | |
Language | English |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/s19-29 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\60912 |
Record create date | 4/2/2019 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
The material corresponds to the educational standard of training masters in the direction of 38.03.02 "Management". The workbook contains tasks and recommendations for the implementation of practical works, tasks for self-study. The study guide is for students of full-time, part-time and correspondence forms of education. They can also be used by students of the system of advanced training and second higher education.
Материал соответствует образовательному стандарту подготовки магистров по направлению 38.03.02 «Менеджмент». В методических указаниях приведены задания и рекомендации по выполнению практических работ, задания для самостоятельной работы. Методические указания предназначены для студентов очной, очно-заочной и заочной форм обучения. Они могут быть использованы также слушателями в системе повышения квалификации и второго высшего образования.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 52
Last 30 days: 0