Details

Title International Market Research: study guide for practical works
Creators Pavlov N. V.
Organization Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Учебная и учебно-методическая литература ; Общая коллекция
Subjects международный маркетинг ; маркетинговые исследования
LBC 65.5-32я73
Document type Tutorial
File type PDF
Language English
DOI 10.18720/SPBPU/2/s19-29
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\60912
Record create date 4/2/2019

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

The material corresponds to the educational standard of training masters in the direction of 38.03.02 "Management". The workbook contains tasks and recommendations for the implementation of practical works, tasks for self-study. The study guide is for students of full-time, part-time and correspondence forms of education. They can also be used by students of the system of advanced training and second higher education.

Материал соответствует образовательному стандарту подготовки магистров по направлению 38.03.02 «Менеджмент». В методических указаниях приведены задания и рекомендации по выполнению практических работ, задания для самостоятельной работы. Методические указания предназначены для студентов очной, очно-заочной и заочной форм обучения. Они могут быть использованы также слушателями в системе повышения квалификации и второго высшего образования.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 52 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics