Details

Title Организационная культура как инструмент развития предприятия (на примере корпорации "Carpoly"): магистерская диссертация: 38.04.02
Creators Сюй Цзинь
Scientific adviser Козлов Александр Владимирович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects предпринимательство; корпоративная культура; китайская культура предпринимательства; enterprise; corporate culture; Chinese culture of entrepreneurship
LBC 65.292я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language English
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1014
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32714
Record create date 9/12/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В магистерской диссертация представлены особенности и специфика корпоративной культуры китайских предприятий, рассмотренные на примере предприятия "Carpoly". Разработан вопросник по идентификации основных элементов корпоративной культуры "Carpoly" и проведен опрос сотрудников предприятия. Выполненный анализ результатов опроса позволил сформулировать рекомендации по развитию корпоративной культуры предприятия.

In this master thesis I analyzed the enterprise culture. Enterprise culture to create value, aiming at the shortcomings of the current China enterprise culture construction, to create the characteristics of some Suggestions were put forward for the enterprise culture and enterprise culture as a way of enterprise management. The process of corporate culture development is analysed for the Chinese company "Carpoly". Survey for identification of corporate culture components is developed and recommendations are formulated.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 125 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics