Details
Title | Организационная культура как инструмент развития предприятия (на примере корпорации "Carpoly"): магистерская диссертация: 38.04.02 |
---|---|
Creators | Сюй Цзинь |
Scientific adviser | Козлов Александр Владимирович |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | предпринимательство; корпоративная культура; китайская культура предпринимательства; enterprise; corporate culture; Chinese culture of entrepreneurship |
LBC | 65.292я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | English |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1014 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32714 |
Record create date | 9/12/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В магистерской диссертация представлены особенности и специфика корпоративной культуры китайских предприятий, рассмотренные на примере предприятия "Carpoly". Разработан вопросник по идентификации основных элементов корпоративной культуры "Carpoly" и проведен опрос сотрудников предприятия. Выполненный анализ результатов опроса позволил сформулировать рекомендации по развитию корпоративной культуры предприятия.
In this master thesis I analyzed the enterprise culture. Enterprise culture to create value, aiming at the shortcomings of the current China enterprise culture construction, to create the characteristics of some Suggestions were put forward for the enterprise culture and enterprise culture as a way of enterprise management. The process of corporate culture development is analysed for the Chinese company "Carpoly". Survey for identification of corporate culture components is developed and recommendations are formulated.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 125
Last 30 days: 1