Details

Title Отношение к суевериям студентов с разным уровнем субъективного благополучия: бакалаврская работа: 44.03.02
Creators Мартиросян Светлана Арамовна
Scientific adviser Кругликов Виктор Николаевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects суеверия ; благополучие ; отношения ; superstition ; well-being ; relation
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 44.03.02
Speciality group (FGOS) 440000 - Образование и педагогические науки
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1297
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33791
Record create date 11/15/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объект исследования: студенты гуманитарных и технических вузов г. СПб.Цель исследования: изучение особенностей отношения к суевериям студентов с разным уровнем субъективного благополучия и выявление взаимосвязи отношения студентов к суевериям с уровнем их субъективного благополучия. Использование суеверий студентами не взаимосвязано с их отношением к суевериям. Так же при математической обработке данных было выявлено, что субъективное благополучие студентов связано отрицательной, то есть обратной связью с отношением к суевериям. Чем лучше субъективное благополучие, тем отрицательнее отношение к суевериям.

Object of study: students of humanitarian and technical universities of St. Petersburg. Goal of research: studying of features of relationship to the superstitions of students with different levels of subjective well-being and identifying relationship relationships students superstitions with their level of subjective well-being. The use of superstition by students not linked to their attitude to superstitions. When the mathematical processing of the data revealed that the subjective well-being of students associated negative, IE feedback attitude toward superstition. The better subjective well-being, the more negative attitude toward superstition.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 84 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics