Details

Title Формирование стратегии коммерческой деятельности предприятия: бакалаврская работа: 38.03.06
Creators Воронина Елизавета Сергеевна
Scientific adviser Цветкова Татьяна Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects стратегия ; коммерческая деятельность ; анализ ; развитие ; разработка ; внедрение ; strategy ; business analysis ; development ; design ; implementation
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.06
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1442
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33683
Record create date 11/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является разработка стратегии коммерческой деятельности и расчет затрат на предложенные мероприятия для ООО «МинутаМаркет». Объектом исследования данной работы является общество с ограниченной ответственностью «МинутаМаркет». В ходе исследования были решены следующие задачи: анализ различных источников по заданной теме; дана организационно-экономическая характеристика ООО «МинутаМаркет»; проведен SWOT-анализ деятельности ООО «МинутаМаркет»; разработана стратегия коммерческой деятельности для ООО «МинутаМаркет»; рассчитаны затраты на внедрение стратегии коммерческой деятельности.

The aim is to develop a strategy for business and cost calculation for the proposed activities for the Company "MinutaMarket". The object of study of this work is a society with "MinutaMarket" limited liability company. In the study, the following problems were solved: the analysis of a variety of sources on a given topic; given the organizational and economic characteristics of "MinutaMarket"; SWOT-analysis performed of LLC "MinutaMarket"; It developed a business strategy for the Company "MinutaMarket"; calculated the cost of implementing business strategies.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 145 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics