Details

Title Планирование рекламной деятельности предприятия: бакалаврская работа: 38.03.06
Creators Федорова Елизавета Алексеевна
Scientific adviser Плетнева Н. А.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects планирование ; рекламная деятельность ; предприятие общественного питания ; planning ; advertising activity ; catering
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.06
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1517
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33580
Record create date 11/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является планирование рекламной деятельности предприятия. Объектом исследования является предприятие общественного питания ООО «ЗАПАД». В ходе исследования были решены следующие задачи: проведён теоретический анализ различных источников по заданной теме; дана организационно-экономическая характеристика ООО «ЗАПАД»; осуществлён конкурентный анализ, PEST-анализ и SWOT-анализ и проанализирована рекламная деятельность предприятия; разработаны и предложены мероприятия по планированию и совершенствованию рекламной деятельности; предложены мероприятия по совершенствованию работы внутреннего отдела по маркетингу и представлен медиаплан рекламной кампании.

The objective of this project is to plan advertising activity of the enterprise. The object of research is the catering company OOO «ZAPAD». In the research there were achieved several objectives: theoretical analysis of different sources was completed, according to the theme; organizational and economic characteristics of OOO «ZAPAD» were given; competitive analysis, PEST-analysis and SWOT-analysis was done. Also the advertising activity of OOO «ZAPAD» was analised and several actions about planning and improvement of advertising activity were developed and proposed; furthermore several actions about improvement of inside marketing department activities were offered and media plan of advertising campaign was proposed.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 190 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics