Details

Title: Планирование рекламной кампании предприятия: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Михалева Олеся Николаевна
Scientific adviser: Красноставская Н. В.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: реклама; рекламная кампания; планирование рекламы; advertising; advertising campaign; planning advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1522
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33589

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Предметом исследования данной выпускной квалификационной работы является планирование рекламной кампании предприятия. Основной целью данной работы является планирование эффективной рекламной кампании для ООО «Стройинвестпроект» и оценка ее эффективности. Для осуществления данной цели необходимо было решение следующих задач: изучить теоретические аспекты планирования рекламной кампании, понятие и сущность, процесс планирования и способы оценки ее эффективности; провести анализ деятельности предприятия ООО «Стройинвестпроект», включающий финансовое состояние предприятия, потребителей, конкурентов и рекламной деятельности предприятия; спланировать рекламную кампанию для ООО «Стройинвестпроект» с составлением медиаплана; провести оценку возможной эффективности рекламной кампании и дать рекомендации по ее итогам.

The subject of study of this final qualifying work is planning an advertising campaign the company. The main purpose of this work is to plan effective advertising campaign for «Stroyinvestproekt" and assessment of its effectiveness. To this purpose it was necessary to solve the following problems: study the theoretical aspects of planning an advertising campaign concept and essence, the process of planning and ways of assessing its effectiveness; an analysis of the company LLC "Stroyinvestproekt", including the financial condition of the company, customers, competitors and advertising activities of the enterprise; plan the advertising campaign for the company "Stroyinvestproekt" with drawing up the media plan; to assess the potential effectiveness of an advertising campaign and to make recommendations on its results.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 201
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics