Details

Title: Разработка и организация рекламной кампании предприятия: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Шимановский Антон Михайлович
Scientific adviser: Красноставская Н. В.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: реклама; рекламная кампания; планирование рекламы; туристская фирма; advertising; advertising company; planning advertising; tourist firm
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1525
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33596

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель данной квалификационной работы - исследование рекламной деятельности туристской фирмы, разработка и организация рекламной кампании. Необходимо решить следующие задачи: определить цели, задачи, виды рекламы и рекламной деятельности в туризме; провести анализ финансово - хозяйственной деятельности и маркетинговой деятельности конкретной туристской фирмы; разработать мероприятия по совершенствованию рекламной деятельности туристской фирмы; оценить затраты и эффективность предложенной рекламной кампании. Объектом изучения является туристская фирма ООО «Беллиссимо». Предмет изучения - рекламная деятельность исследуемого предприятия. При проведении исследования были использованы следующие методы: графический; табличный; сравнительный и коэффициентный метод финансового анализа, SWOT- анализ, анкетирование. Выпускная квалификационная работа состоит из трех глав, содержит 20 таблиц, 12 рисунков, 10 приложений. Цель работы достигнута. Рекламная кампания разработана в соответствии с поставленными задачами, произведен расчет экономической и коммуникативной эффективности проекта. Обобщены результаты исследования, имеющие теоретическое и практическое значение.

The aim of this qualification paper is the study of promotional activities of tourist firms, the development and organization of advertising campaigns. It is necessary to solve following tasks: to identify goals, objectives, types of advertising and promotional activities in tourism; to analyse financial and economic activities and marketing activities tourism specific firms; develop measures to improve the promotional activities of tourist firms; to assess the costs and effectiveness of the proposed advertising campaign. The object of study is tourism firm Bellissimo, OOO. The subject of study - advertising activities of the researched company. During research following methods were used: graphical, tabular, comparative and coefficient method, financial analysis, SWOT analysis, questionnaire survey. Final qualifying work consists of three chapters, contains 20 tables, 12 figures, 11 annexes. The aim of the work achieved. The advertising campaign is designed in accordance with the tasks, the calculation of the economical and communicative efficiency of the project. Summarizes the results of the study have theoretical and practical value.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 228
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics