Details

Title: Маркетинг в коммерческом банке: бакалаврская работа: 38.03.01
Creators: Боженова Ксения Андреевна
Scientific adviser: Панова А. Ю.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: банковский маркетинг; маркетинг; коммерческие банки; клиентоориентированность; bank marketing; marketing; commercial banks; customer focus
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.01
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1797
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33571

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассматривается сущность маркетинговой деятельности коммерческого банка, как сферы услуг. Приводятся примеры акций, инновационной деятельности и прочих новаторств российских банков в сфере маркетинга в целом и кредитных продуктов, в частности. Проводится оценка финансово-экономического состояния ПАО "Сбербанк России", структура его кредитного портфеля, работа маркетинговой службы Банка, а также представлены рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности в ПАО "Сбербанк России".

This paper examines the essence of marketing activities of commercial Bank as service sector. Consideration of example of stocks is done, innovative activity and other novelties of Russian banks in service sector as a whole and credit product in particular are done. Assessment of the financial condition of PJSC "Sberbank of Russia", credit portfolio structure of PJSC "Sberbank of Russia", work of bank's marketing service, also elaboration the recommendations of improving the marketing activities in PJSC "Sberbank of Russia" are done.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 211
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics