Details

Title: Маркетинг в коммерческом банке (по заказу ПАО "ВТБ 24"): бакалаврская работа: 38.03.01
Creators: Дробышева Анастасия Сергеевна
Scientific adviser: Панова А. Ю.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: банковский маркетинг; коммерческие банки; маркетинговые исследования; bank marketing; commercial banks; marketing research
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.01
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1807
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33711

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассматриваются теоретические основы функционирования маркетинга в коммерческом банке, классификация маркетинговых стратегий, организация и виды маркетинговой деятельности в банке. Проводится анализ рынка банковских услуг и дается характеристика финансовой и маркетинговой деятельности ПАО ВТБ 24. Проводится маркетинговое исследование деятельности ПАО ВТБ 24 по продвижению вкладов, на основе которого предлагаются рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности ПАО ВТБ 24.

The paper examines the theoretical bases of functioning of marketing in a commercial bank, a classification of marketing strategies, organization and marketing activities in the bank. The analysis of the market of banking services and the characteristic of the financial and marketing activities of PJSC VTB 24 Is carried out marketing research activities of PJSC VTB 24 for the promotion of deposits, on the basis of which recommendations for the improvement of marketing activity of PJSC VTB 24.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 377
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics