Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе рассматриваются теоретические основы функционирования маркетинга в коммерческом банке, классификация маркетинговых стратегий, организация и виды маркетинговой деятельности в банке. Проводится анализ рынка банковских услуг и дается характеристика финансовой и маркетинговой деятельности ПАО ВТБ 24. Проводится маркетинговое исследование деятельности ПАО ВТБ 24 по продвижению вкладов, на основе которого предлагаются рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности ПАО ВТБ 24.
The paper examines the theoretical bases of functioning of marketing in a commercial bank, a classification of marketing strategies, organization and marketing activities in the bank. The analysis of the market of banking services and the characteristic of the financial and marketing activities of PJSC VTB 24 Is carried out marketing research activities of PJSC VTB 24 for the promotion of deposits, on the basis of which recommendations for the improvement of marketing activity of PJSC VTB 24.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 377
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |