Details

Title PR-кампания по позиционированию коммерческой организации (на примере ООО «Пивоваренная компания «Балтика»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Валуев Дмитрий Васильевич
Scientific adviser Скорнякова Светлана Сергеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects PR-кампания ; позиционирование ; исследования ; PR campaign ; positioning ; research
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1939
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34943
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена анализу PR-кампании по позиционированию коммерческой организации на примере ООО «Пивоваренная компания «Балтика». В работе рассмотрены основные понятия по заданной тематике, а именно определения понятий PR-кампания и позиционирование. Дана характеристика организации ООО «Пивоваренная компания «Балтика».

This work is devoted to the analysis of PR-campaign of positioning for the commercial organization on the example of Baltika Breweries. The paper discusses the basic concepts on a given theme, namely the definitions of PR-campaign and positioning. The characteristics of Baltika Breweries there are in this work.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1873 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics