Details

Title: PR-кампания по позиционированию коммерческой организации (на примере ООО «Пивоваренная компания «Балтика»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Валуев Дмитрий Васильевич
Scientific adviser: Скорнякова Светлана Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-кампания; позиционирование; исследования; PR campaign; positioning; research
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1939
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена анализу PR-кампании по позиционированию коммерческой организации на примере ООО «Пивоваренная компания «Балтика». В работе рассмотрены основные понятия по заданной тематике, а именно определения понятий PR-кампания и позиционирование. Дана характеристика организации ООО «Пивоваренная компания «Балтика».

This work is devoted to the analysis of PR-campaign of positioning for the commercial organization on the example of Baltika Breweries. The paper discusses the basic concepts on a given theme, namely the definitions of PR-campaign and positioning. The characteristics of Baltika Breweries there are in this work.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 114
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics