Details

Title Технологии создания успешного бренда средствами PR (на примере Ulyana Sergeenko): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Графова Карина Николаевна
Scientific adviser Хатанзейский Константин Кимович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects бренд; PR; Ульяна Сергеенко; brand; Ulyana Sergeenko
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1942
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34952
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В дипломный работе проводится анализ деятельности модного дома Ульяны Сергеенко и PR-технологий, которые используются в продвижении бренда. Информационной базой исследования является практическая причастность к модному дому Ульяны Сергеенко. Даны рекомендации по поддержанию бренда Ульяны Сергеенко.

The thesis analyzes the activities of the fashion house Ulyana Sergeenko and PR-technologies, which are used in the promotion of the brand.The information base of research is practical involvement in the fashionable home Ulyana Sergeenko. Recommendations to maintain brand Ulyana Sergeenko.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1139 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics