Details

Title: Технологии создания успешного бренда средствами PR (на примере Ulyana Sergeenko): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Графова Карина Николаевна
Scientific adviser: Хатанзейский Константин Кимович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: бренд; PR; Ульяна Сергеенко; brand; Ulyana Sergeenko
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1942
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В дипломный работе проводится анализ деятельности модного дома Ульяны Сергеенко и PR-технологий, которые используются в продвижении бренда. Информационной базой исследования является практическая причастность к модному дому Ульяны Сергеенко. Даны рекомендации по поддержанию бренда Ульяны Сергеенко.

The thesis analyzes the activities of the fashion house Ulyana Sergeenko and PR-technologies, which are used in the promotion of the brand.The information base of research is practical involvement in the fashionable home Ulyana Sergeenko. Recommendations to maintain brand Ulyana Sergeenko.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1135
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics