Details

Title: Интернет-технологии как инструмент продвижения организации (на примере свадебного агентства "Wedkitchen"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Милева Маргарита Яковлевна
Scientific adviser: Иванова Римма Алексеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интернет-технологии; IT-технологии; продвижение; PR; реклама; SEO; SERM; SMM; internet technologies; IT technologies; promotion; advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1952
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34979

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе описаны ключевые характеристики сети Интернет с точки зрения продвижения, технологии развития PR-коммуникаций в виртуальном пространстве, рассмотрены основные направления работы специалиста в Сети, современные виды интернет-технологий, используемые в рамках мероприятий по продвижению организации в сети Интернет. Проведен анализ деятельности свадебного агентства «Wedkitchen», выявлены слабые и сильные стороны в деятельности агентства по продвижению в сети Интернет, сформулированы рекомендации по продвижению агентства в Сети.

This work describes the key features of the Internet in terms of promotion, technologies of development of PR-communications on the virtual space, the basic directions of professional work of PR-specialist on the Internet, modern kinds of Internet technologies that are used as part of the promotion of the organization on the Internet. It was analyzed the activity of the wedding agency «Wedkitchen», identified strengths and weaknesses of agency's actions in promotion on the Internet, made recommendations of the promoting the agency on the Internet.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1003
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics