Details

Title Интернет-технологии как инструмент продвижения организации (на примере свадебного агентства "Wedkitchen"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Милева Маргарита Яковлевна
Scientific adviser Иванова Римма Алексеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects интернет-технологии ; IT-технологии ; продвижение ; PR ; реклама ; SEO ; SERM ; SMM ; internet technologies ; IT technologies ; promotion ; advertising
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1952
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34979
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В работе описаны ключевые характеристики сети Интернет с точки зрения продвижения, технологии развития PR-коммуникаций в виртуальном пространстве, рассмотрены основные направления работы специалиста в Сети, современные виды интернет-технологий, используемые в рамках мероприятий по продвижению организации в сети Интернет. Проведен анализ деятельности свадебного агентства «Wedkitchen», выявлены слабые и сильные стороны в деятельности агентства по продвижению в сети Интернет, сформулированы рекомендации по продвижению агентства в Сети.

This work describes the key features of the Internet in terms of promotion, technologies of development of PR-communications on the virtual space, the basic directions of professional work of PR-specialist on the Internet, modern kinds of Internet technologies that are used as part of the promotion of the organization on the Internet. It was analyzed the activity of the wedding agency «Wedkitchen», identified strengths and weaknesses of agency's actions in promotion on the Internet, made recommendations of the promoting the agency on the Internet.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1009 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics