Details
Title | Специальные мероприятия как метод PR (на примере компании "Adidas"): бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Пилютина Валерия Алексеевна |
Scientific adviser | Обухова Юлия Олеговна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | специальные мероприятия; пиар; специальные события; special events; PR |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1954 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\34983 |
Record create date | 12/14/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Данная работа посвящена выявлению роли и места специальных мероприятий в системе связей с общественностью. Специфика специальных мероприятий раскрыта на примере немецкого мирового концерна "Adidas". В работе проанализирована конкурентная среда компании, ее сильные и слабые стороны. Автором работы рассмотрены возможные варианты улучшения информационного потока, а также предложены рекомендации по повышению лояльности к бренду Adidas.
This work is dedicated to the identification of the role and place of special events in the system of public relations. Specifics of special events disclosed by the example of the German global concern "Adidas". The paper analyzed the competitive environment of the company and its strengths and weaknesses. The author of the work, the possible options for improving the flow of information, as well as recommendations on improving brand loyalty Adidas.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 3063
Last 30 days: 0