Details

Title Специальные мероприятия как метод PR (на примере компании "Adidas"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Пилютина Валерия Алексеевна
Scientific adviser Обухова Юлия Олеговна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects специальные мероприятия; пиар; специальные события; special events; PR
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1954
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34983
Record create date 12/14/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена выявлению роли и места специальных мероприятий в системе связей с общественностью. Специфика специальных мероприятий раскрыта на примере немецкого мирового концерна "Adidas". В работе проанализирована конкурентная среда компании, ее сильные и слабые стороны. Автором работы рассмотрены возможные варианты улучшения информационного потока, а также предложены рекомендации по повышению лояльности к бренду Adidas.

This work is dedicated to the identification of the role and place of special events in the system of public relations. Specifics of special events disclosed by the example of the German global concern "Adidas". The paper analyzed the competitive environment of the company and its strengths and weaknesses. The author of the work, the possible options for improving the flow of information, as well as recommendations on improving brand loyalty Adidas.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 3063 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics