Details

Title: Формирование имиджа компании посредством коммуникативных технологий (на примере работы Балаковской атомной электростанции): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Герасименко Ксения Сергеевна
Scientific adviser: Попов Дмитрий Геннадьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: имидж; имидж организации; этапы формирования имиджа; корпоративный имидж; коммуникативные технологии; image; the image of the organization; the stages of image formation; corporate image; communication technologies
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1962
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35083

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В дипломной работе на тему «Формирование имиджа организации посредством коммуникативных технологий» проводится исследование имиджа Балаковской АЭС, рассматриваются коммуникативные технологии, используемые при его формировании. Автором рассмотрены направления деятельности управления информации и общественных связей и коммуникативные инструменты для достижения положительной динамики формирования общественного мнения. В данной работе были проведены исследования, направленные на изучение имиджа организации. В соответствии с результатами исследований разработаны рекомендации по совершенствованию имиджа Балаковской АЭС.

In the thesis on the subject "Forming of Image of the Organization by means of Communicative Technologies" research of image of the Balakovo NPP is conducted, the communicative technologies used in case of its forming are considered. Activities of department of information directorate and public relations and also communicative tools for achievement of positive dynamics of forming of public opinion are considered. In this work the researches directed to studying of image of the organization have been conducted. According to results of researches recommendations about enhancement of image of the Balakovo NPP are developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 784
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics