Details

Title: Применение PR технологии в продвижении компаний (на примере ПАО «Банк Санкт-Петербург»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Зубарев Сергей Сергеевич
Other creators: Хатанзейский Константин Кимович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение; PR; технологии; интернет; банк "Санкт-Петербург"; promotion; technology; internet; bank "Saint-Petersburg"
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1964
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В Дипломной работе на тему «Применение PR технологий в продвижении компаний на примере ПАО «Банк Санкт-Петербург»». В первой главе изучена теория вопроса организации PR-деятельности на основании анализа выявленного массива научно-методических материалов и проблем. Во второй главе было проанализировано современное состояние PR-деятельности ПАО «Банк «Санкт-Петербург», на основании методов проектирования были разработаны предложения по продвижению ПАО «Банк «Санкт-Петербург», а также дана оценка эффективности рекомендаций. Направлением совершенствования PR-деятельности в ПАО «Банк «Санкт-Петербург» является эффективная PR-кампания для поднятия имиджа организации.

In the research paper entitled "Application of PR-technologies in the promotion of companies in the example of " Bank Saint Petersburg "".In the first chapter we studied the theory of the problem of organization of PR-activity on the basis of the analysis revealed an array of scientific and methodological materials and problems. The second chapter was analyzed the current state of PR-activity of PJSC "Bank" Saint-Petersburg ", on the basis of design methods have been developed proposals on promotion of PJSC" Bank "Saint-Petersburg", as well as an assessment of the effectiveness of the recommendations. Directions of perfection of PR-activity of PJSC "Bank" Saint-Petersburg "is an effective PR-campaign to raise the image of the organization.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 64
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics