Details

Title Применение PR технологии в продвижении компаний (на примере ПАО «Банк Санкт-Петербург»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Зубарев Сергей Сергеевич
Other creators Хатанзейский Константин Кимович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects продвижение ; PR ; технологии ; интернет ; банк "Санкт-Петербург" ; promotion ; technology ; internet ; bank "Saint-Petersburg"
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1964
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35145
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В Дипломной работе на тему «Применение PR технологий в продвижении компаний на примере ПАО «Банк Санкт-Петербург»». В первой главе изучена теория вопроса организации PR-деятельности на основании анализа выявленного массива научно-методических материалов и проблем. Во второй главе было проанализировано современное состояние PR-деятельности ПАО «Банк «Санкт-Петербург», на основании методов проектирования были разработаны предложения по продвижению ПАО «Банк «Санкт-Петербург», а также дана оценка эффективности рекомендаций. Направлением совершенствования PR-деятельности в ПАО «Банк «Санкт-Петербург» является эффективная PR-кампания для поднятия имиджа организации.

In the research paper entitled "Application of PR-technologies in the promotion of companies in the example of " Bank Saint Petersburg "".In the first chapter we studied the theory of the problem of organization of PR-activity on the basis of the analysis revealed an array of scientific and methodological materials and problems. The second chapter was analyzed the current state of PR-activity of PJSC "Bank" Saint-Petersburg ", on the basis of design methods have been developed proposals on promotion of PJSC" Bank "Saint-Petersburg", as well as an assessment of the effectiveness of the recommendations. Directions of perfection of PR-activity of PJSC "Bank" Saint-Petersburg "is an effective PR-campaign to raise the image of the organization.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 411 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics