Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена PR-технологиям продвижения коммерческой организации в сфере модной индустрии. В работе рассмотрены цели и основные виды продвижения и описаны теоретические аспекты PR-технологий, используемых для продвижения коммерческих организаций, таких как брендинг, имиджмейкинг, медиарилейшнз, продвижение в Интернете и социальных сетях, организация и проведение специальных событий, благотворительность. Были также проанализированы наиболее эффективные PR-инструменты, применяемые для продвижения в модной индустрии.
In this work, the promotion of the commercial organization in the fashion industry is reviewed. The work also discusses the main types of promotion and describes the theoretical aspects of PR-technologies used for the promotion of commercial organizations, such as branding, imagemaking, media relations, promotion on the Internet and social networks, organization of special events, charity.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1896
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |