Details

Title: PR- технологии продвижения организации в сфере модной индустрии (на примере шоу-рума "ROS"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Серебрицкая Мира-Анастасия Ильинична
Scientific adviser: Танова Анна Гераклитовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR; модная индустрия; продвижение; fashion industry; promotion
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1969
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35164

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена PR-технологиям продвижения коммерческой организации в сфере модной индустрии. В работе рассмотрены цели и основные виды продвижения и описаны теоретические аспекты PR-технологий, используемых для продвижения коммерческих организаций, таких как брендинг, имиджмейкинг, медиарилейшнз, продвижение в Интернете и социальных сетях, организация и проведение специальных событий, благотворительность. Были также проанализированы наиболее эффективные PR-инструменты, применяемые для продвижения в модной индустрии.

In this work, the promotion of the commercial organization in the fashion industry is reviewed. The work also discusses the main types of promotion and describes the theoretical aspects of PR-technologies used for the promotion of commercial organizations, such as branding, imagemaking, media relations, promotion on the Internet and social networks, organization of special events, charity.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1880
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics