Details

Title PR-сопровождение фестивальной деятельности (на примере фестиваля «Geek Picnic»: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Арсибекова Анна Дмитриевна
Scientific adviser Башкарев Андрей Альбертович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects PR-сопровождение ; фестиваль ; продвижение ; PR-support ; festival ; promotion
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1995
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35177
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В выпускной квалификационной работе на тему «PR-сопровождение фестивальной деятельности (на примере фестиваля «Geek Picnic»)» проводится исследование PR-технологий, которые применяются при подготовке и реализации фестивалей научной направленности. Изучается разнообразие проводимых в России и в Санкт-Петербурге, в частности, научно-ориентированных событий. Затрагивается вопрос позиционирования научно-популярных фестивалей. В заключении представлен ряд ре­комен­да­ций для оптимизации PR-деятельности по продвижению научно-популярного фестиваля «Geek Picnic».

This graduation project deals with the PR-support to popular-science festivals (on the basis of the festival «Geek Picnic»). PR-technologies that are used to preparation and implementation of popular-science festivals were explored during the project. Diversity of the popular-science events that take place in Russia and in Saint-Petersburg in particular was considered. Positioning of the popular-science festivals on the entertainment market was touched upon. In the conclusion were offered advices and recommendations about PR-support to popular-science festival «Geek Picnic».

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 455 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics