Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена PR-обеспечению деятельности организации по продвижению бренда Хендай. В работе описаны особенности бренд-менеджмента на автомобильном рынке с точки зрения продвижения, технологи развития PR-коммуникаций и рассмотрены основные направления работы специалиста по PR и рекламе в области автомобильного маркетинга, а также современные виды рекламы, pr-технологий, используемые PR-специалистами в рамках мероприятий по улучшению имиджа компании, повышения узнаваемости бренда, привлечению покупателей/потребителей и т.д.
This work is dedicated to the PR to ensure that the activities of the organization for the promotion of the brand Hyundai. The paper describes the peculiarities of brand management in the automobile market from the point of view of promotion, technology development PR communications and describes the main directions of work of the specialist in PR and advertising in the field of automotive marketing, as well as modern types of advertising, pr-technologies used by PR specialists in the framework of measures to improve the company's image, increase brand awareness, attract buyers/customers, etc.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 730
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |