Details

Title: Формирования корпоративной культуры организации средствами PR (на примере общественной организации «Лига Танцев Санкт-Петербурга»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Кондра Татьяна Юрьевна
Scientific adviser: Евсеева Лидия Ивановна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR-средства; корпоративная культура; способы формирования; PR-tools; corporate culture; methods of forming
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2018
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35233

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Корпоративная культура помогает повысить качество работы, обеспечить конкурентоспособность организации. Главным аспектом в рассматриваемом вопросе является то, что корпоративная культура несет в себе большую часть явлений духовной и материальной жизни коллектива. Корпоративный PR включает в себя технологии, которые способствуют созданию благоприятного психологического климата, формированию у работников чувства заинтересованности, соучастия и ответственности в делах организации, а также мобилизации этих чувств в нужное время и с нужной интенсивностью.

Corporate culture helps to improve the quality of work, to ensure the competitiveness of the organization. The main aspect in this issue is that the corporate culture bears most of the phenomena of spiritual and material life of the collective. Corporate PR includes the technologies that contribute to creating a favorable psychological climate, the formation of the employees a sense of commitment, responsibility and participation in the affairs of the organization, as well as the mobilization of these feelings at the right time and with the right intensity.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 551
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics