Details
Title | Применение PR-технологий в продвижении торговой марки Организации L'Oreal Make Up Designer/Paris: бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Чернявская Мария Сергеевна |
Scientific adviser | Евсеева Лидия Ивановна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | PR-технологии ; торговая марка ; L'Oreal Make Up Designer/Paris ; PR technology ; trade mark |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2024 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35250 |
Record create date | 12/22/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Данная работа, посвящена торговой марки организации L'Oréal Paris. В работе рассмотрены теоретические аспекты торговой марки. Особенности и виды PR- технологий. В практической части рассмотрены PR-технологии, применяемые торговой марки организации L'Oréal Paris. Проанализирована конкурентная среда торговой марки L'Oréal Paris и проведен SWOT - анализ. Так же разработаны рекомендации по продвижению и удержание лидирующих позиций в индустрии красоты.
This work is dedicated to the brand of the organization L'oréal Paris. The paper discusses theoretical aspects of the brand. Characteristics and types of PR - technologies. In the practical part deals with the PR-technologies of the brand of the organization L'oréal Paris. Analyzed the competitive environment of the brand L'oréal Paris and conducted a SWOT analysis. Also developed recommendations to promote and maintain a leading position in the beauty industry.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 3928
Last 30 days: 0