Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа, посвящена торговой марки организации L'Oréal Paris. В работе рассмотрены теоретические аспекты торговой марки. Особенности и виды PR- технологий. В практической части рассмотрены PR-технологии, применяемые торговой марки организации L'Oréal Paris. Проанализирована конкурентная среда торговой марки L'Oréal Paris и проведен SWOT - анализ. Так же разработаны рекомендации по продвижению и удержание лидирующих позиций в индустрии красоты.
This work is dedicated to the brand of the organization L'oréal Paris. The paper discusses theoretical aspects of the brand. Characteristics and types of PR - technologies. In the practical part deals with the PR-technologies of the brand of the organization L'oréal Paris. Analyzed the competitive environment of the brand L'oréal Paris and conducted a SWOT analysis. Also developed recommendations to promote and maintain a leading position in the beauty industry.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3928
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |