Details

Title Применение PR-технологий в продвижении торговой марки Организации L'Oreal Make Up Designer/Paris: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Чернявская Мария Сергеевна
Scientific adviser Евсеева Лидия Ивановна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects PR-технологии ; торговая марка ; L'Oreal Make Up Designer/Paris ; PR technology ; trade mark
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2024
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35250
Record create date 12/22/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа, посвящена торговой марки организации L'Oréal Paris. В работе рассмотрены теоретические аспекты торговой марки. Особенности и виды PR- технологий. В практической части рассмотрены PR-технологии, применяемые торговой марки организации L'Oréal Paris. Проанализирована конкурентная среда торговой марки L'Oréal Paris и проведен SWOT - анализ. Так же разработаны рекомендации по продвижению и удержание лидирующих позиций в индустрии красоты.

This work is dedicated to the brand of the organization L'oréal Paris. The paper discusses theoretical aspects of the brand. Characteristics and types of PR - technologies. In the practical part deals with the PR-technologies of the brand of the organization L'oréal Paris. Analyzed the competitive environment of the brand L'oréal Paris and conducted a SWOT analysis. Also developed recommendations to promote and maintain a leading position in the beauty industry.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 3928 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics