Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В бакалаврской работе предложены методы управления жалобами клиентов, которые включают в себя реализацию принципа теории эффективной жалобы, проведение обучающих тренингов для персонала, специализированное программное обеспечение, а так же бизнес-процессы для управления и обработки поступающих в организацию жалоб. Рассчитана коммерческая эффективность предлагаемых мероприятий для управления жалобами.
In bachelor thesis propose methods of customer complaints management which includes the implementation of the principles of the theory of effective complaints, special software, instructions for staff, the business process for handling complaints and trainings for personnel. The commercial effectiveness of the proposed measures was calculated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 2057
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |