Details

Title: Внедрение системы маркетинга на предприятии: дипломный проект: 080507
Creators: Енько Александр Владимирович
Scientific adviser: Афанасьев Михаил Владимирович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: производство; система маркетинга; разработка; эффективность; production; marketing; system design; efficiency
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2387
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34757

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Во введении обосновывается актуальность темы дипломного проекта, ставится цель и раскрываются основные задачи дипломного проектирования, обозначается объект и предмет исследования. В главе 1 анализируются организационная деятельность предприятия ОАО «Управление промышленных предприятий». Проведен анализ формирования финансовых ресурсов предприятия. В главе 2 освещены теоретические основы маркетинговой деятельности на предприятии. Глава 3 посвящена разработке и организации системы маркетинга на предприятии ОАО «УПП», дана оценка экономической эффективности мероприятий. В заключении делается вывод о том, в какой мере достигнуты цели дипломного задания.

The introduction substantiates the relevance of the theme of the graduation project, the goal is, and reveals the basic problem of graduate design, denoted the object and subject of study. Chapter 1 examines the organizational activity of the enterprise JSC "Management of industrial enterprises". The analysis of the formation of financial resources of the enterprise. Chapter 2 highlights the theoretical foundations of marketing activities in the enterprise. Chapter 3 is devoted to the development and organization of the marketing system at JSC "PPM", an assessment of the cost-effectiveness of measures. In conclusion, it is concluded that the extent to which the objectives of the graduation assignment.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1502
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics