Details

Title: Управление системой лояльности на промышленном предприятии: дипломный проект: 080507
Creators: Николаева Любовь Геннадьевна
Scientific adviser: Белостоцкая Анна Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Лояльность; программа лояльности; рынок сложного холодильного оборудования; портрет потребителя; ключевой клиент; loyalty; loyalty program; a market complex refrigeration equipment; portrait of the consumer; the key client
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2398
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34820

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе дана общая характеристика рынка сложного холодильного оборудования РФ и положения компании СЗСК на данном рынке, проанализирована организационного структура предприятия, рассмотрен портрет потребителей фирмы, а также существующих методов обеспечения клиентской лояльности. Вторая глава посвящена теоретических и методологическим основам использования программ лояльности на промышленном предприятии. Третья глава посвящена формированию и управлению системой лояльности на предприятии ООО СЗСК. Дана оценка текущего состояния лояльности ключевых клиентов, разработана программа лояльности клиентов, составлен бюджет реализации программы и оценена эффективность предложенных мероприятий.

The first chapter gives a general description of the complex market of refrigeration equipment and the Russian company SZSK position in this market , analyzed the organizational structure of the enterprise , is considered a portrait of the company customers as well as existing methods of ensuring customer loyalty . The second chapter is devoted to theoretical and methodological foundations of the use of loyalty programs in the industry. The third chapter is devoted to the formation and management of the loyalty system in the enterprise SZSK LLC . The estimation of the current state of the loyalty of key customers , developed customer loyalty program , the budget is made up of the program implementation and assess the effectiveness of the proposed measures .

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1968
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics