Details

Title: Создание маркетингового отдела на предприятии: дипломный проект: 080507
Creators: Полищук Полина Сергеевна
Scientific adviser: Парухина Наталья Валентиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: производство; финансовые ресурсы; маркетинг; эффективность; manufacturing; financial resources; marketing; efficiency
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2401
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34828

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе дана характеристика деятельности ООО «Родина». Проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия. Дана оценка уровня конкурентной способности ООО «Родина». Сделан вывод, что для дальнейшего улучшения экономического состояния предприятия необходимо создать отдел маркетинга на предприятии ООО «Родина». Во второй главе подробно рассмотрены теоретические аспекты маркетинга на предприятии, описаны методы и этапы процесса деятельности системы маркетинга. Третья глава посвящена разработке мероприятий по созданию маркетингового отдела в ООО «Родина». Итогом третьей главы стала оценка экономического эффекта. Результаты проведенных расчетов оценки экономических результатов мероприятий по созданию маркетингового отдела в ООО «Родина» дают основание сделать вывод о целесообразности предложенных в дипломном проекте мероприятий.

Сharacteristic activity of "Homeland" is given in the first chapter. The analysis of financial and economic activity of the enterprise. "Homeland" The estimation of the level of competitiveness of the company. It was concluded that to further improve the economic condition of the company must create a marketing department in the company of "Rodina". The second chapter details the theoretical aspects of marketing in the enterprise, the methods and steps in the process of marketing the system activity. LLC "Rodina" The third chapter is devoted to the development of measures for the creation of a marketing department. The result of the third chapter was to assess the economic effect. The results of the calculation results of the assessment of economic measures for the creation of the marketing department in the company "Rodina" give reason to conclude the feasibility of the proposed measures in the thesis project.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 963
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics