Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В первой главе проведен анализ конъюнктуры мирового рынка энергетического машиностроения, дан анализ тенденций и перспектив его развития, оценена емкость, конкурентный анализ, а также проанализировано положение компании на рынке энергетического машиностроения и портфель сервисных услуг. Вторая глава посвящена теоретическим аспектам разработки маркетинговых стратегий на предприятии. Третья глава содержит разработку маркетинговой стратегии компании «Силовые машины», в частности, обоснован выбор методики разработки стратегии, проведен стратегический анализ компании, разработана стратегия маркетинга и дана оценка эффективности предложенных мероприятий на этапе разработки.
The first chapter analyzes the global power engineering market conditions , given the analysis of trends and prospects of its development , estimated capacity , competitive analysis , and to analyze the company's position in the market of power engineering and portfolio of services. The second chapter is devoted to the theoretical aspects of the development of marketing strategies in the enterprise. The third chapter contains the development of the marketing strategy of " Power Machines ", in particular , it justified the choice of method development strategy carried out a strategic analysis of the company , developed a marketing strategy and the evaluation of the effectiveness of the proposed measures during the development phase .
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3429
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |