Details

Title: Совершенствование управления потребительской лояльностью предприятия: магистерская диссертация: 38.04.06
Creators: Межецкая Александра Валерьевна
Scientific adviser: Капустина Ирина Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: потребительская лояльность; фитнес-индустрия; методы совершенствования; consumer loyalty; fitness industry; methods of improving
LBC: 65.206я031; 65.497.5я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.04.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2551
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы заключается в разработке эффективных мер по совершенствованию управления потребительской лояльностью на предприятии сферы услуг. Объектом исследования выступает система управления потребительской лояльностью в спортивном клубе «Prestige Fitness». В работе исследованы теоретические аспекты вопроса управления потребительской лояльностью, проанализирован рынок фитнес-индустрии и анализ конкурентов. Произведена оценка системы управления потребительской лояльностью и даны рекомендации по ее совершенствованию.

The purpose of final qualification work is the development of effective methods to improve the management of the consumer loyalty. The object of research is the system of management of the consumer loyalty in the sport club «Prestige Fitness». In final qualification work there are investigated theoretical questions of management of the consumer loyalty. Author had analyzed the market of fitness industry, main competitors of company, the system of management of the consumer loyalty and gave recommendations how to improve the system of management of the consumer loyalty.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 202
Last 30 days: 4
Detailed usage statistics