Details

Title: Особенности применения инструментов продвижения товаров на рынках РФ и КНР: магистерская диссертация: 38.04.06
Creators: Цун Инлин
Scientific adviser: Капустина Ирина Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговые коммуникации; реклама; инструменты продвижения товаров; marketing communications; advertising; tools the promotion of products
LBC: 65.291.34я031; 65.428.8я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.06
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2560
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35303

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема данной дипломной работы - «Особенности применения инструментов продвижения товаров на рынках РФ и КНР» - в рамках которой была рассмотрены теоретические основы коммуникационных процессов в маркетинге и особенности применения маркетинговых коммуникаций на рынках КНР и РФ. Очень важно суметь преодолеть коммуникативные барьеры на рынках и найти общие точки для взаимопонимания, в данной работе последовательно рассмотрены специфика применения инструментов продвижения товаров, тенденции развития и существующие проблемы на рынках КНР и РФ, а также креативные подходы к планированию деятельности отдела маркетинга в торговом предприятии ООО «Жемчужина».

The purpose of the master's thesis analysis and valuation of commercial activities of the wholesale enterprises and development of recommendations for improving its competitiveness. The object of the research is wholesale trade production enterprise of "Montak". The results of the analysis of the competitive environment and economic activities developed ways to improve the competitiveness of enterprises, and proposed a specific list of activities for implementation at JSC "Montak", namely the maintenance of the new product lines, change suppliers, the introduction of advertising and trademark registration.The topic of this thesis - "Features of application tools for promoting products on the markets of Russia and China" - in which was discussed the theoretical foundations of communication processes in marketing and the peculiarities of the use of tools to promote products on the markets of Russia and China. It is very important to be able to overcome the communication barriers in the markets, and to find common points of understanding. In this work consistently addressed the specific application tools to promote products, trends and existing problems in the Chinese and the Russian market, and creative approaches to the planning activities of the marketing department in a trading enterprise "Pearl".

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • Введение
  • 1.1 Цели и природы маркетинговых коммуникаций
  • 1.2 Комплексы маркетинговых коммуникаций
    • 1.2.1 Реклама
    • 1.2.2 Стимулирование сбыта
    • 1.2.3 PR (связь с общественностью)
    • 1.2.4 Персональные продажи
  • 2. Анализ и особенности применения инструментов п
  • товаров на рынках КНР и РФ
  • 2.1 Анализ маркетинговых коммуникаций на рынке КНР
  • 2.2 Анализ маркетинговых коммуникаций на рынке РФ
  • 2.3 Общие тенденции и проблемы маркетинговых комм
  • на рынках КНР и РФ
  • 3.1 Общая характеристика деятельности торгового пр
  • 3.2 Анализ маркетинговых коммуникаций торгового пр

Usage statistics

stat Access count: 111
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics