Details
Title | Разработка рекламной кампании для свадебного агентства Дарьи Калюжиной: бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Канарева Инна Владимировна |
Scientific adviser | Гришина Наталья Юрьевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | свадебное агентство ; рекламная кампания ; конкуренция ; выставка ; мероприятия ; wedding agency ; promotion campaign ; competition ; exhibition ; events |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2900 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35516 |
Record create date | 1/11/2017 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Данная работа посвящена разработке рекламной кампании для свадебного агентства Дарьи Калюжиной. В работе была рассмотрена общая характеристика свадебного агентства Дарьи Калюжиной, была определена целевая аудитория агентства, изучена конкурентная среда, проведены SWOT-анализы агентства и конкурентов. Было сформулировано обоснование нужды в рекламной кампании. Была спланирована рекламная кампания, выбраны средства рекламы, составлены медиаплан и бюджет рекламной кампании, проведена оценка коммуникативной эффективности.
This work is dedicated to the development of a promotion campaign of Dariya Kalyuzhina's wedding agency. In the work, we consider the general description of of Dariya Kalyuzhina's wedding agency and determine a target audience of the agency. We analyze the competitive environment and give SWOT-analysis of an agency and competitors as a basis for promotion campaign design. The advertising campaign was planned based on the research analysis. For organization of promotion we choose the advertising media, make media plan, advertising campaign's budget and the assessment of an communicative effectiveness.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
- СОДЕРЖАНИЕ
Access count: 191
Last 30 days: 0