Details

Title: Разработка рекламной кампании для свадебного агентства Дарьи Калюжиной: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Канарева Инна Владимировна
Scientific adviser: Гришина Наталья Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: свадебное агентство; рекламная кампания; конкуренция; выставка; мероприятия; wedding agency; promotion campaign; competition; exhibition; events
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2900
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке рекламной кампании для свадебного агентства Дарьи Калюжиной. В работе была рассмотрена общая характеристика свадебного агентства Дарьи Калюжиной, была определена целевая аудитория агентства, изучена конкурентная среда, проведены SWOT-анализы агентства и конкурентов. Было сформулировано обоснование нужды в рекламной кампании. Была спланирована рекламная кампания, выбраны средства рекламы, составлены медиаплан и бюджет рекламной кампании, проведена оценка коммуникативной эффективности.

This work is dedicated to the development of a promotion campaign of Dariya Kalyuzhina's wedding agency. In the work, we consider the general description of of Dariya Kalyuzhina's wedding agency and determine a target audience of the agency. We analyze the competitive environment and give SWOT-analysis of an agency and competitors as a basis for promotion campaign design. The advertising campaign was planned based on the research analysis. For organization of promotion we choose the advertising media, make media plan, advertising campaign's budget and the assessment of an communicative effectiveness.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • СОДЕРЖАНИЕ

Usage statistics

stat Access count: 11
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics