Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке рекламного обеспечения для продвижения торговой компании ООО «Магнат». В работе рассмотрены теоретические аспекты рекламной кампании: понятие, виды, этапыПроанализирована ситуация на рынке продовольственных товаров в России. Изучена деятельность торговой компании ООО «Магнат» и конкурентов в г. Южно- Сахалинск. Определена рекламная кампания и проанализирована целевая аудитория. Выбраны наиболее подходящие рекламные средства и сформирован бюджет, а также проанализирована эффективность рекламной кампании.
This work is dedicated to the development of software for the advertising promotion of the trade company "Magnate". The paper discusses the theoretical aspects of the campaign: concept, types, stages. We analyzed the situation in the food market in Russia. Examine the activities of the trading company "Magnate" competitors in Yuzhno-Sakhalinsk. Determined campaign and analyze the target audience. Choose the most appropriate means of advertising and formed the budget, as well as analyze the effectiveness of advertising campaigns.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 1019
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |