Details

Title: Рекламное обеспечение для продвижения торговой компании (на примере ООО "Магнат"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Кихай Кристина Денисовна
Scientific adviser: Кучумова Екатерина Валентиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продовольственный рынок; торговая компания; оценка эффективности; розничная торговля; продуктовый магазин; рекламное обеспечение; food market; trading company; efficiency evaluation; retail trade; grocery store; promotional support
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2904
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35524

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке рекламного обеспечения для продвижения торговой компании ООО «Магнат». В работе рассмотрены теоретические аспекты рекламной кампании: понятие, виды, этапыПроанализирована ситуация на рынке продовольственных товаров в России. Изучена деятельность торговой компании ООО «Магнат» и конкурентов в г. Южно- Сахалинск. Определена рекламная кампания и проанализирована целевая аудитория. Выбраны наиболее подходящие рекламные средства и сформирован бюджет, а также проанализирована эффективность рекламной кампании.

This work is dedicated to the development of software for the advertising promotion of the trade company "Magnate". The paper discusses the theoretical aspects of the campaign: concept, types, stages. We analyzed the situation in the food market in Russia. Examine the activities of the trading company "Magnate" competitors in Yuzhno-Sakhalinsk. Determined campaign and analyze the target audience. Choose the most appropriate means of advertising and formed the budget, as well as analyze the effectiveness of advertising campaigns.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1019
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics