Details

Title Рекламное обеспечение для продвижения торговой компании (на примере ООО "Магнат"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Кихай Кристина Денисовна
Scientific adviser Кучумова Екатерина Валентиновна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects продовольственный рынок ; торговая компания ; оценка эффективности ; розничная торговля ; продуктовый магазин ; рекламное обеспечение ; food market ; trading company ; efficiency evaluation ; retail trade ; grocery store ; promotional support
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2904
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35524
Record create date 1/11/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена разработке рекламного обеспечения для продвижения торговой компании ООО «Магнат». В работе рассмотрены теоретические аспекты рекламной кампании: понятие, виды, этапыПроанализирована ситуация на рынке продовольственных товаров в России. Изучена деятельность торговой компании ООО «Магнат» и конкурентов в г. Южно- Сахалинск. Определена рекламная кампания и проанализирована целевая аудитория. Выбраны наиболее подходящие рекламные средства и сформирован бюджет, а также проанализирована эффективность рекламной кампании.

This work is dedicated to the development of software for the advertising promotion of the trade company "Magnate". The paper discusses the theoretical aspects of the campaign: concept, types, stages. We analyzed the situation in the food market in Russia. Examine the activities of the trading company "Magnate" competitors in Yuzhno-Sakhalinsk. Determined campaign and analyze the target audience. Choose the most appropriate means of advertising and formed the budget, as well as analyze the effectiveness of advertising campaigns.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1020 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics