Details

Title: Продвижение услуг компании D.I. средствами интернет-рекламы: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Бадамшин Степан Семенович
Scientific adviser: Демидова Елена Николаевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение в интернете; контекстная реклама; таргетированная реклама; интернет-реклама; internet-promotion; contextual advertising; targeted advertising; internet advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2923
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35643

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Предметом дипломной работы являются инструменты продвижения онлайн-тренинга в Интернете. Во введении раскрывается актуальность исследования по выбранному направлению, ставится проблема, цель и задачи исследования, определяются объект, предмет научных поисков, ставятся цель и задачи. В главе первой описаны Теоретические аспекты продвижения компании средствами Интернет-рекламы. В главе второй осуществляется Анализ деятельности компании D.I. В главе третьей описана Реализация продвижения онлайн-тренинга выбранными средствами интернет-рекламы. Заключение посвящено основным выводам о проделанной работе и ее экономической и коммуникативной эффективности.

The subject of the thesis are tools promoting online training online. The introduction reveals the relevance of studies in the chosen direction, raise the problem, the purpose and objectives of the study are determined by the object, the subject of scientific research, aims and objectives. The first chapter describes the theoretical aspects of the promotion of online advertising toolsIn the second chapter, the company carried out analysis of D.I. The third chapter describes the Implementation of promotion online training, selected by means of online advertising. The conclusion is devoted to the main conclusions of the work done and its economic and communicative efficiency.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 570
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics