Details
Title | Продвижение услуг компании D.I. средствами интернет-рекламы: бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Бадамшин Степан Семенович |
Scientific adviser | Демидова Елена Николаевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | продвижение в интернете ; контекстная реклама ; таргетированная реклама ; интернет-реклама ; internet-promotion ; contextual advertising ; targeted advertising ; internet advertising |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2923 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35643 |
Record create date | 1/16/2017 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Предметом дипломной работы являются инструменты продвижения онлайн-тренинга в Интернете. Во введении раскрывается актуальность исследования по выбранному направлению, ставится проблема, цель и задачи исследования, определяются объект, предмет научных поисков, ставятся цель и задачи. В главе первой описаны Теоретические аспекты продвижения компании средствами Интернет-рекламы. В главе второй осуществляется Анализ деятельности компании D.I. В главе третьей описана Реализация продвижения онлайн-тренинга выбранными средствами интернет-рекламы. Заключение посвящено основным выводам о проделанной работе и ее экономической и коммуникативной эффективности.
The subject of the thesis are tools promoting online training online. The introduction reveals the relevance of studies in the chosen direction, raise the problem, the purpose and objectives of the study are determined by the object, the subject of scientific research, aims and objectives. The first chapter describes the theoretical aspects of the promotion of online advertising toolsIn the second chapter, the company carried out analysis of D.I. The third chapter describes the Implementation of promotion online training, selected by means of online advertising. The conclusion is devoted to the main conclusions of the work done and its economic and communicative efficiency.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 573
Last 30 days: 1