Details

Title: Рекламное обеспечение продвижения социально-культурных учреждений Санкт-Петербурга на примере Российской национальной библиотеки: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Дрожжа Анастасия Юрьевна
Scientific adviser: Фирсанова Ольга Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: социально-культурные учреждения; Российская национальная библиотека; краудфандинг; socio-cultural institutions; the National of Library of Russia; crowdfunding
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2930
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35692

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Дипломная работа посвящена актуальной теме продвижения социально-культурных учреждений Санкт-Петербурга на примере Российской национальной библиотеки. Цель дипломной работы - повышения числа посетителей за счет воспитания нового поколения потребителей. Основная деятельность работы - разработка проекта по достижению главной цели. Первая глава посвящена анализу культурной сферы и деятельности Российской национальной библиотеки. Во второй главе рассмотрено рекламное обеспечение конкурентов и Российской национальной библиотеки. И выделена ЦА для проекта продвижения. В третьей главе на основе теоретического и практического материала, а также результатов исследования разработан проект рекламного продвижения Росийской нацилнальной библиотеки на рынок Санкт-Петербурга. Посчитана эффективность проекта. В заключении подведены итоги исследования и сделаны выводы по данной работе.

This graduation work is about promotion of sociocultural constitution of Saint-Petersburg. The purpose of the work is increasing in numbers of visitors of the National Library of Russia. It is possible due to education of new generation of consumers. The main promotion is the creation of project.The first part of the work is analysis of the cultural environment of St. Petersburg and studying of activity of library. The second part consist of studying of advertising activity of competitors and of the National Library of Russia. Also in the second part of work the target audience of the project is allocated. The third part is development of the advertising project and calculation of its efficiency.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 824
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics