Details
Title | Оценка стратегии выхода компании ТОО «ТК» «Аромика» на международный рынок: бакалаврская работа: 38.03.02 |
---|---|
Creators | Одинцова Олеся Павловна |
Scientific adviser | Счисляев Петр Сергеевич |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | маркетинг ; производство бытовой химии ; потенциал рынка ; выход на зарубежный рынок ; ценообразование ; позиционирование ; продвижение ; дочерняя компания ; инвестиционный план ; marketing ; household chemistry manufacturing ; market potential ; access to foreign market ; subsidiary company ; investment plan |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-3170 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35913 |
Record create date | 1/25/2017 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В работе рассмотрены формы и методы выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок. Приведены основные параметры деятельности фирмы. Проведена систематизация форм выхода компаний на зарубежные рынки. Выявлены факторы среды бизнеса, оказывающих влияние на выбор метода выхода на зарубежные рынки. Разработана методика оценки факторов среды международного бизнеса и определены рекомендации выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок.
The paper discusses the forms and methods of entry of "TK Aromika" Ltd into the foreign market. The basic parameters of activity of firm are given. Systematization of the forms of entry into foreign markets is held. The factors of business environment that influence the choice of method of entering foreign markets are revealed. The methodology of evaluation of environmental factors of international business are developed, the recommendations of the company "TK Aromika" Ltd for entering into the foreign market are determined.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 172
Last 30 days: 0