Details

Title: Оценка стратегии выхода компании ТОО «ТК» «Аромика» на международный рынок: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Одинцова Олеся Павловна
Scientific adviser: Счисляев Петр Сергеевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; производство бытовой химии; потенциал рынка; выход на зарубежный рынок; ценообразование; позиционирование; продвижение; дочерняя компания; инвестиционный план; marketing; household chemistry manufacturing; market potential; access to foreign market; subsidiary company; investment plan
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-3170
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35913

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрены формы и методы выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок. Приведены основные параметры деятельности фирмы. Проведена систематизация форм выхода компаний на зарубежные рынки. Выявлены факторы среды бизнеса, оказывающих влияние на выбор метода выхода на зарубежные рынки. Разработана методика оценки факторов среды международного бизнеса и определены рекомендации выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок.

The paper discusses the forms and methods of entry of "TK Aromika" Ltd into the foreign market. The basic parameters of activity of firm are given. Systematization of the forms of entry into foreign markets is held. The factors of business environment that influence the choice of method of entering foreign markets are revealed. The methodology of evaluation of environmental factors of international business are developed, the recommendations of the company "TK Aromika" Ltd for entering into the foreign market are determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 162
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics