Details

Title Оценка стратегии выхода компании ТОО «ТК» «Аромика» на международный рынок: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Одинцова Олеся Павловна
Scientific adviser Счисляев Петр Сергеевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects маркетинг ; производство бытовой химии ; потенциал рынка ; выход на зарубежный рынок ; ценообразование ; позиционирование ; продвижение ; дочерняя компания ; инвестиционный план ; marketing ; household chemistry manufacturing ; market potential ; access to foreign market ; subsidiary company ; investment plan
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-3170
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35913
Record create date 1/25/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В работе рассмотрены формы и методы выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок. Приведены основные параметры деятельности фирмы. Проведена систематизация форм выхода компаний на зарубежные рынки. Выявлены факторы среды бизнеса, оказывающих влияние на выбор метода выхода на зарубежные рынки. Разработана методика оценки факторов среды международного бизнеса и определены рекомендации выхода компании ТОО «ТК «Аромика» на зарубежный рынок.

The paper discusses the forms and methods of entry of "TK Aromika" Ltd into the foreign market. The basic parameters of activity of firm are given. Systematization of the forms of entry into foreign markets is held. The factors of business environment that influence the choice of method of entering foreign markets are revealed. The methodology of evaluation of environmental factors of international business are developed, the recommendations of the company "TK Aromika" Ltd for entering into the foreign market are determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 172 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics